Freitag, 17. März 2017

DT-SasayakiGlitter: March Blog Challenge - Reminder

Hallo Glitter - Fans
Hello Glitter - Fans


Heute möchte ich euch an unsere Blog Challenge bei SasayakiGlitter erinnern
Today I would like to remind you of our blog challenge at SasayakiGlitter

Das Thema ist / The theme is

"Purple"


Dazu verzaubert euch diese süße kleine Elfe mit etwas Feenstaub
This sweet little elf enchants you with some fairy dust



Coloriert mit Touch Twin Markern
Colored with Touch Twin Markers
Background Watercolor

Und hier kommt ihr nun direkt zur Challenge
And here you come directly to the Challenge


Wir freuen uns auf eure Werke
We are looking forward to your great works





Bis bald / see you soon...
Tina
"PaperPlotterLotta"


Challenges



"TOP3 - Winner"






Kommentare:

  1. Adorable card. Love that sky. Thanks for sharing at Time Out.

    AntwortenLöschen
  2. Stunning, Sweet card. I love it.

    Thanks for joining us at Creates and Makes Challenge.

    Hugs Claudia

    DT Creates and Makes

    http://creativesketchygirls.blogspot.be/
    http://knutselmeisjes.blogspot.be
    <a href="http://createsandmakes.blogspot.be</a>

    AntwortenLöschen
  3. Such a sweet little fairly! Adorable!

    Thanks so much for playing with us at Time Out!

    AntwortenLöschen
  4. That background is sooo pretty, perfect for this cute little fairy :)
    Jenny x

    AntwortenLöschen
  5. Just wonderful! Thanks so much for joining us over at Inkspirational!

    AntwortenLöschen

Danke, dass ihr wieder meinen Blog besucht habt und ich würde mich freuen, wenn ihr mir einen netten Kommentar hinterlasst.
LG,
Eure "PaperPlotterLotta"