Freitag, 10. März 2017

PaperNestDolls: Happy Easter with Ellie

Hallo ihr Lieben
Hello Dears


Es dauert nicht mehr lange, 
dann hoppelt der Osterhase wieder durch unsere Gärten und versteckt die bunten Eier.
It does not take much longer, 
then the Easter bunny again hops through our gardens and hides the colorful eggs.


In diesem Monat darf ich als Gast Designer 
This month, I be a guest designer at


mit 2 Werken unterstützen.
and show you 2 Works.

Heute zeige ich euch ein TAG mit
Today i show you a TAG with



Coloriert habe ich mit Polychromos und ein wenig Glitter aufgetragen.
I colored with polychromos and applied a little glitter.

Ich hoffe, euch gefällt mein Gast Designer Werk
I hope you like my guest designer work


Hier noch einige links für euch:
Here any links for you:





Bis bald...
See you soon...
Tina 

"PaperPlotterLotta"


"Challeneges"

Kommentare:

  1. I love the coloring of your image. The colors you chose are perfect for Spring!

    AntwortenLöschen
  2. Lovely card. Love the coloring and all the images. Thank you for joining us at Seize the Birthday challenge!
    xx Ashwini

    AntwortenLöschen
  3. Sweet card. I love this image.
    Thank you for sharing with us Crafting with an attitude.
    BozenA DT CWAA

    AntwortenLöschen

Danke, dass ihr wieder meinen Blog besucht habt und ich würde mich freuen, wenn ihr mir einen netten Kommentar hinterlasst.
LG,
Eure "PaperPlotterLotta"