Samstag, 6. Mai 2017

New Polkadoodles Collection: ULA - Sparkle




Hallo Polkadoodles
Hello Polkadoodles



Heute darf ich euch noch weitere Werke mit der süßen ULA zeigen
Today I can show you other works with the sweet ULA



Hier kommt meine Karte mit
Here comes my card with



Hier habe ich den gesamten Hintergrund selbst gestaltet.
Dazu habe ich Aquarellpapier benutzt. 
Darauf einfachen klaren Bastelkleber in einzelnen Schlangenlinien verteilt und 
über Nacht trocknen lassen. 
Im nächsten Arbeitsschritt habe ich die Oberfläche angefeuchtet und 
verschiedene Auqrellfarben darauf gepinselt. 
Danach, solange die Farbe noch feucht ist, Salz darüber gestreut.
Jetzt wieder alles gut trocknen lassen.
Jetzt habe ich einen Schriftstempel aufgebracht und weiß embossed. 
Noch einige weiße Farbsprenkel, etwas Glitzer mit Perfect Pearls aufgespritzt...
und fertig zum weiteren Gestalten! 
Ula ist coloriert mit Polychromos

Here I have designed the background itself
For this I used watercolor paper.
Then, simple, clear glue is distributed in individual snake lines
leave to dry overnight.
In the next step, I moisten the surface with water and
uses various water colors.
As long as the color is still moist, salt is scattered over it.
Let it dry again.
Now I have used a font with white embossing powder.
Some more white color splashs, some spray shine with Perfect Pearls ...
And ready for further design!
Ula i colored with Polychromos


Die Blumen habe ich wieder selbst gemacht aus Foamiran.
The flowers ar again selfmade with Foamiran.


Heute Nachmittag zeige ich euch noch meine letzte Ula Karte
This afternoon I'll show you my last Ula card



Hier findet ihr das Bundle mit allen 9 Ulas auf CD
Here you can find the bundle with all 9 Ulas on CD

Ula's Life on mini CD rom - craft digi CD

Bis gleich...
See you soon...

Tina
"PaperPlotterLotta"


Challenges








Kommentare:

  1. This is beautiful and I love your amazing background too!

    Sharon x

    AntwortenLöschen
  2. Very pretty! Thanks for sharing at Pause Dream Enjoy Linky Party.
    ~Owner/DT Janis

    AntwortenLöschen
  3. Oh wow this is so pretty, loving your colours.
    Thanks for joining us over at SHEEP SKI DESIGNS.
    Jean xxx

    AntwortenLöschen
  4. This is gorgeous in every way! Thank you for sharing at PDE. Jackie DT member xx

    AntwortenLöschen
  5. Gorgeous card, love the colours and flowers, the image is fabulous too.
    Thank you for joining us at Simon says Stamp Wednesday Challenge.
    Luv
    Debby

    AntwortenLöschen
  6. Fabulous! I love all the mixed media elements you added and the image is wonderful!

    AntwortenLöschen

Danke, dass ihr wieder meinen Blog besucht habt und ich würde mich freuen, wenn ihr mir einen netten Kommentar hinterlasst.
LG,
Eure "PaperPlotterLotta"