Freitag, 17. November 2017

Polkadoodles: Challenge 46


Hallo Polkadoodles
Hello Polkadoodles



Diesmal ist das Thema der Challenge
This time is the theme of the Challenge

Xmas / Winter


Diesmal habe ich mal wieder eine Kerze gepimpt und
dafür Design Sheets verwendet aus
This time I pimped a candle again and 
used for this the design sheets from




Ich habe Teile der Sheets aufg Seidenpapier gedruckt und 
dann mit einem Fön vorsichtig auf die Kerze aufgebracht.
I have printed some of the sheets on silk paper and
then carefully applied to the candle with a hair dryer.



Hier gehts zu unserer Challenge / Here is our challenge 

Polkadoodles Crafting Challenge


Bis bald...
 See you soon...
Tina

"PaperPlotterLotta"



Challenges






Kommentare:

  1. This is very stunning !!!!!! Love your work

    AntwortenLöschen
  2. Beautiful project, Tina! Your candle is so beautiful. Thank you for sharing your project with us at the Crafts Galore Encore November Challenge, “Anything Goes”. Good Luck and hope to see you again next month!
    Carole x DT
    Craftilicious Creations

    AntwortenLöschen
  3. loving the term 'pimped a candle' You've done a grand job Tina x

    AntwortenLöschen
  4. So beautiful project! Thanks for joining us at Love To Craft! Challenge Blog! Hope to see you again soon!!
    HUGS!
    Ann DT
    http://anncard.blogspot.tw

    AntwortenLöschen

Danke, dass ihr wieder meinen Blog besucht habt und ich würde mich freuen, wenn ihr mir einen netten Kommentar hinterlasst.
LG,
Eure "PaperPlotterLotta"